26.1.09

patah tangan.. V_V

tengah hari tadi aku baru siap kaler lukisan collab dengan dil_o. masa tu sambil chat ym dengan mister buckethead. dia puji aku sebab pantas siapkan collab dengan dil_o, tetapi di-sebalik "pujian itu" ada berudu disebalik batu.
ciss. rupanya dia mintak tolong aku kalerkan lukisan ShAmdeSamm sebab dia terlepas battle sebelum ni kerana "buzy" kata enchek bucket. T__T

dengan pantas, aku pun ber-speed-painting selama 2 jam setengah. huhu.. lembab nyer aku. =_=

patah tangan aku. dah la baru siap collab ngan dil_o, kena warna lukisan ShAmdeSamm pulak tu. belanja teh tarik gelas besar untuk ku wahai enchek bucket! ^___^

pencil by ShAmdeSamm


colour by irku!


asyik collab dengan orang jer.. yoko versi aku mana? huhu... V__V

1 comment:

Aidil said...

tula...
hahahaha...