14.2.09

Bentuk Hati

hari ni aku nak ajar macam mana aku buat "bentuk hati". walaupun tak berapa mahir. aku akan cuba un... aghh... belasah ajer..
kalau dah siap, bolehlah bagi kat saper-saper.
kalau takde saper-saper, buat penanda buku pun cara gak. hehe.. ;)

mula-mula, pilih mana warna yg anda suka.

kemudian, potong kertas tu kepada dua bahagian. hanya satu bahagian sahaja digunakan.
kalau nak buat dua, guna la dua-dua tu.. :P


potong yg line dot dot tu...

lipat jadi camni...

pastu lipat lagi jadi camni..

seterusnya, lipat lagi jadi camni. owhh, jgn lupa untuk gunting skit untuk buat
longkang diantara bentuk hati tu.

dah siap!

kenapa aku tiba-tiba ajar camner nak buat "bentuk hati" eh?
apa kaitan dengan hari ni? lalalala.... :P

selamat mencuba...

3 comments:

Anonymous said...

hari ni 14 februari. hoho! patut ah... T__T

- m!ss_yaNa - said...

thanx 4 da post..
sebenarnye da taw dah..
ngeh3..~~

irkuysdamha said...

Anonymous
hoho jer? belanja lah aku makan nasi ayam ke? laksa penang ke? nasi goreng paprik ke? hehe.

m!ss_yaNa
dah taw? ala... buat-buat lah tak taw lagi missy. hahaha. :P